Monday, January 2, 2023

මාරියක් නොවන්නට නම්..

New year resolutions, new year new me වගේ ආරුක්කු බූරුක්කු නැතුව 2023 පටන්ගත්තා මිත්‍රවරුනි.
සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා!🙏

හහ්! New year resolutions නැතුව කොහොමද කියලා හවස්වෙද්දි ලෝකයා කෝපවෙලා. අවුරුදු ගාණක පළපුරුද්ද සහිතව ටිකිරි මාරි තේ එකේ පොඟවලා කන මට ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට ටිකිරි මාරියක් තේකේ ගිලුණා කියන්නකෝ ඉතින්🙄

Memesවල තියෙනවා වගේම ගිලුණු මාරිය ගොඩගන්න තව මාරි කීපෙකින්ම උත්සහ කළත් වැඩේ ගොඩදාගන්න බැරිවෙලා මුල් මාරිය තේ පත්ලේ වැදී සැඟවී ගියා!
පොඟවලා කන එක දියකරන් කන්න එපා කියලා පැරැණ්ණෝ.....
ආ.. කියලා නැද්ද? 🧐
හරි.. කමක් නෑ දැන් මං කිව්වනෙ! 😏 ඒකෙන් වුණේ හිත සතුටින් ගත්තු මාරි ටික කන්නත් නෑ, රහට බොන්න හිටිය තේකත් අප්සෙට් රහක් වුණ එක විතරයි..! 

ඒ හින්දා මං තීරණය කළා මේ අවුරුද්දේ..
✅පොඟවලා කන්න තියෙන දේ දියකරගැනීමෙන් වළකින්න.
✅කොයිතරම් පණ්ඩිතයෙකුට වුණත් වරදින වෙලාවක් එන බව මතක තියාගන්න. 
✅තමන්ගෙ හැකියාව හරි සූරකම හරි ගැන අධිතක්සේරුවකට එද්දිම ඒක එහෙම නොවන තැනට වගබලා ගන්න.

ඒ ඇතිනේ ඉතින් මේ අවුරුද්දට😉

ආ.. තව තියෙනවා..
✅විවේචකයන්ට බම්බු ගහගන්න කියලා මට හිතුණොත් හෙට හවසත් තේ එක්ක මාරි කන්න!
(බිව්වත් මොකෝ ඒක මගේ වැඩක්නේ!😉) 

පොඩි දේවල් යන දුර! 😀

~✏️Aash Weerasinghe

#AW #thaniya #medusa #medusasjournal #year2023

2 comments:

  1. අයිස් මත්ද්‍රව්‍ය වත් ගත්තද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපේ නං ෆ්‍රිජ්වලවත් අයිස් නෑ. 😜

      Delete