Friday, May 13, 2022

මං මැරෙනවා!

2022 මැයි 2දා

ඒ මනුස්සයට මැරෙන්න ඕන නං මැරෙන්න දෙනවලා හලෝ!

මෙන්න එයාගේ වචන:
"මං ඉන්සියුලින් ගන්න රෝගියෙක්. එහෙම තියෙද්දී තමයි මං මේ උපවාසය කරන්නෙ!" - ඒ කියන්නේ ඒක සම්පූර්ණයෙන්ම ස්වාධීන තීරණයක්!

"මම මේ මොහොතේ ඉඳන් කිසිම විදියක බෙහෙතක් ඇඟට දාගන්නෙ නෑ, සියලුම වෛද්‍යාධාර ප්‍රතික්ෂේප කරනවා." - හරි, ඒකත් ඒ පුද්ගලයගේ කැමැත්ත සහ තීරණය

"මං මෙතන මැරුණොත් ඒ වගකීම ලංකාවේ පොලීසිය සතුයි. ඒ වගකීම පොලීසිය ගන්න ඕන. මගේ මරණයේ වගකීම මං ගන්නෙ නෑ!"

හලෝ මේ, තමුන්නැහෙ ලෙඩෙක් නං, ලෙඩට බෙහෙතුත් එපා නං, ලෙඩ තියං උපවාසත් කරනවා නං ඒ ඔක්කොම වගකීම ඔහේගේ!
මැරෙන්න දඟලලා ඒ වගකීම පොලීසි පිට ගහන්න දඟලන්න තරං නපුංසක වෙන්න ලෑස්තිවෙන්න එපා!
මේ වගේ බොරු චණ්ඩින්ගෙයි ආත්මාර්ථකාමීන්ගෙයි පාට්වලින් නං අරගල කරන්නේ දෙයියන්ගෙම පිහිටයි ලංකාවට!

හැප්පෙන්නේ වැරදි පරම්පරා කිව්වට මේ ගොල්ලෝ තාම ඉන්නෙ පුතා කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වුණාම සම්බන්ධෙ නවත්තනකල් නොකා නොබී මාරාන්තික උපවාස කරන ඉන්දියාවේ අම්මලාගේ මානසිකත්වයේ! විලි ලැජ්ජයි ඉතින්.😂😂

ඒ යකාට මැරෙන්න දෙනවලා. උන්දෑ හිටියත් තමන්ගේ දරුපවුලටත් ඇණයක් වෙලා නවතින ජාතියේ කාලකණ්ණි මානසිකත්වයක් තියෙන එකෙක්. ඕවට පුච්චන්න ලංකාවේ පෙට්‍රල් නෑ!
සුබ ගමන් ඈ! 👌

#රැවටෙනරවටනඅරගල
#සාමකාමීඅරගල
#සලුසලතමයි
#ආතල්ලංකා
#අපේලොජික්

No comments:

Post a Comment